20100411

Jam tangan pilihan remaja kini

Tiba-tiba pula den teringin post pasal jam tangan.Dekat sekolah den punyalah ramai pelajar perempuan pakai jam yang berwarna-warni sampai den teringin tengok lagi sekali.Ececehh...

Yup,zaman sudah berubah.Remaja kini terutama perempuan lebih suka pakai jam tangan berbentuk petak besar gedabak berbanding bulat macam bumi.

Malah,ramai yang suka pakai jam jenis digital berbanding analog.Senang kan nak tengok waktu.Harga tak kisah asal bendalah comel ibarat MASA ITU EMAS menarik pandangan mata yang rabun ni.

Ok ar,mari tengok jam yang remaja sekarang suka,Kalau korang perasan jam den memang pink menyakitkan mata yang memandang sebab bajet comel,bak kata abang sedara aku.arghhhh...


Tengok muka den bila tengah berehat dari pertandingan catur yang sebabkan den berat kepala sebelah.

Gambar di bawah merupakan kredit dari Moyang google yang sudah tua bongkok tapi sihat sebab minum Anlene.